Πώς χρησιμοποιείται:
Για μαθητές Α' και Β' δημοτικού. Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ανάπτυξης της συνδυαστικής σκέψης μέσα από τη δημιουργία προτάσεων. Το περιβάλλον της εφαρμογής είναι ένα ημερολόγιο όπου το παιδί επιλέγει το πρόσωπο, τη δραστηριότητα που αυτό κάνει και την ημερομηνία σύμφωνα με τις εικόνες που του παρέχονται. Μέσα από τη διάδραση τα παιδιά μαθαίνουν να γράφουν σωστά και να μαθαίνουν από τα λάθη τους καθώς σε περίπτωση λάθους υπάρχει ο αντίστοιχος ήχος και η δυνατότητα κι άλλης προσπάθειας μέχρι την ολοκλήρωση της σωστής πρότασης.
Τι μας άρεσε:
Κάθε φορά που μια εικόνα μπαίνει στο ημερολόγιο πρέπει να γραφτεί και η αντίστοιχη πρόταση που ταιριάζει στην εικόνα. Έτσι, τα παιδια αποκτούν συνδυαστική ικανότητα. Επίσης, η εφαρμογή παρέχει συγκεκριμένο λεξιλόγιο (υποκείμενα, ρήματα και αντικείμενα) για κάθε δραστηριότητα, γεγονός που βοηθάει τα παιδιά στην κατανόηση συντακτικών και γραμματικών κανόνων.
Τι δεν μας άρεσε:
Σε κάθε μήνα του ημερολογίου είναι επιλεγμένες από την εφαρμογή συγκεκριμένες ημερομηνίες όπου μπορούν να τοποθετηθούν οι εικόνες με τις δραστηριότητες. Ενδεχομένως να είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν το παιδί είχε την δυνατότητα να τοποθετήσει τις εικόνες σε όποια ημερομηνία ήθελε, έτσι ώστε να δημιουργήσει το δικό του προσωπικό ημερολόγιο. Επίσης, κάθε φορά που τοποθετείται μια δραστηριότητα στο ημερολογίο, αφαιρείται αυτόματα η εικόνα της προηγούμενης.