- Menu
-
Γιατί edupad;
To edupad σε βοηθάει να ανακαλύψεις τις καλύτερες εκπαιδευτικές εφαρμογές και τα πιο ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά βιβλία για το iPad. Προτείνει επίσης τρόπους που αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην διαδικασία της μάθησης εντός και εκτός τάξης.
Επιπλέον, στο edupad θα βρείς αρκετά βιβλία του Υπουργείου Παιδείας για το Δημοτικό, ψηφιοποιημένα και εμπλουτισμένα για χρήση στο iPad.Που απευθύνεται
To edupad απευθύνεται σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς των ελληνικών σχολείων όλων των ηλικιών, από Νηπιαγωγείο έως και Λύκειο.
Ποιοι είμαστε
Το edupad γεννήθηκε από τη συνεργασία της iSquare (επίσημο διανομέα των προϊόντων Apple) και μιας ομάδας ταλαντούχων εκπαιδευτικών με ιδιαίτερη γνώση και εμπειρία στη χρήση ψηφιακών εργαλείων στο σχολικό περιβάλλον.
Πώς λειτουργεί
Πολύ απλά! Στην κεντρική σελίδα μπορείς να δεις απευθείας όλες τις εφαρμογές και τα βιβλία για iPad που προτείνουμε. Αν θέλεις να περιορίσεις την αναζήτηση σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα φίλτρα. Πατώντας το σύμβολο , επιλέγεις είδος, βαθμίδα και γνωστικό πεδίο. Στη σελίδα της κάθε εφαρμογής θα βρεις αξιολόγηση από ένα ειδικό εκπαιδευτικό, πρόταση για χρήση εντός και εκτός τάξης, βαθμολογίας και φυσικά το link για να την κατεβάσεις απευθείας από το App Store στο iPad σου.
Ψάχνετε ειδικούς να αξιολογήσουν τις εφαρμογές ή προτάσεις για νέα Apps;
Απολύτως! Αναζητούμε δασκάλους, εκπαιδευτικούς και ειδικούς της εκπαίδευσης που θα βοηθήσουν να προτείνουμε και να αξιολογήσουμε τις καλύτερες εφαρμογές για την εκπαίδευση. Επιπλέον αν έχεις μια πρόταση για ένα εκπαιδευτικό App ή κατηγορία Apps που πιστεύετε ότι πρέπει να αξιολογηθεί, θα χαρούμε να λάβουμε τις προτάσεις σας. Mπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας εδώ.
Πως μπορώ να προσθέσω μια συντόμευση του EduPad στην οθόνη αφετηρίας του iPad
Πλοηγήσου αρχικά στην σελίδα του www.edupad.gr μέσα από το Safari του iPad.
Πατώντας το εικονίδιο στην μπάρα του Safari , επίλεξε «Προσθήκη σε Οθόνη Αφετηρίας» από το μενού που εμφανίζεται.
Κατόπιν κάνε κλικ στην επιλογή ”Προσθήκη”.
Αυτόματα έχει προστεθεί το εικονίδιο του EduPad στην επιφάνεια εργασίας του iPad, το οποίο μπορείς εύκολα να χρησιμοποιήσεις για άμεση πρόσβαση στην ιστοσελίδα του EduPad.
Ο Δημήτριος Ι. Σωτηρόπουλος είναι Φυσικός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και διδάκτωρ Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στις Φυσικές Επιστήμες, από το Παιδαγωγικό τμήμα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στον παρόντα χρόνο εργάζεται ως επιστημονικός συνεργα΄της σε ιδιωτική εταιρεία με αντικείμενο τα Ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και παράλληλα διδάσκει στο μεταπτυχιακό: "Τεχνολογίες Μάθησης & Επικοινωνίας και Εκπαίδευση STEAM", του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου (για το εαρινό εξάμηνο του 2022).
Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έχει διδάξει στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας μαθήματα σχτικά με τις "Καινοτόμες Διδακτικές Προσεγγίσεις και Τεχνολογίες" και την «Πληροφορική στην Εκπαίδευση» για έξι χρόνια.
Από τη θέση του εργαστηριακού συνεργάτη, έχει διδάξει το γνωστικό αντικείμενο της ψηφιακής εκπαιδευτικής τεχνολογίας σε μεταπτυχιακούς φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος του Ε.Κ.Π.Α. και σπουδαστές της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Επίσης επί σειρά ετών έχει διδάξει στο Μαράσλειο Διδασκαλείο μαθήματα σχετικά με την εκπαιδευτική τεχνολογία και τη Φυσική μέσα από το πείραμα.
Παράλληλα έχει διδάξει το γνωστικό αντικείμενο της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια, τη δευτεροβάθμια και τη μετα-δευτεροβάθμια τεχνική εκπαίδευση και τα γνωστικά αντικείμενα του κλάδου ΠΕ04 στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, από το σχολικό έτος 1999-2000 μέχρι σήμερα.
Έχει υπάρξει συντονιστής της διαβαθμιακής Ομάδας «Έρευνα και Ψηφιακή Τεχνολογία για την Εκπαιδευτική Καινοτομία και Ανάπτυξη» (Ε.Ψ.Τ.Ε.Κ.Α.) του σχολείου Ν.Γ. Ζηρίδη, από το σχολικό έτος 2016-18 καθώς και συντονιστής της διαβαθμιακής ομάδας ψηφιακής εκπαιδευτικής τεχνολογίας (O.Ψ.E.T.) στο ίδιο ιδιωτικό σχολείο από το σχολικό έτος 2010 μέχρι το 2016 και τέλος υπεύθυνος Νέων Τεχνολογιών και Επιμόρφωσης στο Δημοτικό Σχολείο του ίδιου φορέα, κατά τα έτη 2006 με 2010.
Έχει επίσης ασχοληθεί με την υλοποίηση του 1:1 iPad οικοσυστήματος στην μαθητική τάξη και έχει συμμετάσχει σε διάφορες ημερίδες και συνέδρια με περιεχόμενο το ίδιο αντικείμενο.
Στα πλαίσια του Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας έχει συνεργαστεί με πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς, λειτουργώντας ως μέντορας και συντονιστής ομάδων εκπαιδευτικών από διάφορες σχολικές μονάδες από όλη τη χώρα με σκοπό την εισαγωγή της Καινοτομίας σε αυτές.
Είναι επιμορφωτής εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες πρώτου (από τη πρώτη πιλοτική φάση το έτος 2002) και δευτέρου επιπέδου (από το 2008) και έχει επίσης διδάξει στα ΠΑ.Κ.Ε. (Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης Επιμορφωτών) επιμορφώνοντας τα τελευταία δεκαεπτά χρόνια εκατοντάδες εκπαιδευτικούς στα θέματα των ψηφιακών εκπαιδευτικών τεχνολογιών και της εφαρμογής τους στη τάξη. Δείτε εδώ την πλατφόρμα υποστήριξης στη δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων: https://evreca.edu.gr/el
Έχει συμμετοχή σε ερευνητικά ευρωπαϊκά προγράμματα και στην παραγωγή διαφόρων τίτλων εγκεκριμένου εκπαιδευτικού λογισμικού για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και είναι αξιολογητής εκπαιδευτικού υλικού και λογισμικού στα πλαίσια προγραμμάτων του Υπουργείου Παιδείας.
Ενδιαφέρεται επίσης έντονα για την εκπαιδευτική ρομποτική και την μεθοδολογία STEaM διδάσκοντας και υποστηρίζοντας μαθητές σε αγώνες και μαθητικές αγωνιστικές ολυμπιάδες για πάνω από δέκα χρόνια.
Ανήκει στη συγγραφική ομάδα του βιβλίου «Η Φυσική με Πειράματα» της πρώτης Γυμνασίου (2013) και έχει συμμετοχή σε διάφορες επιστημονικές δημοσιεύσεις (με αντικείμενο την ψηφιακη εκπαιδευτική τεχνολογία και τη διδακτική των φυσικών επιστημών) και έχει συγγράψει διάφορα άρθρα στο διαδίκτυο με θέμα την ψηφιακή εκπαιδευτική τεχνολογία και την χρήση της στη διδασκαλία.