Προγραμμάτισε με να φτάσω στο στόχο μου.
Ο χρήστης έχει στον έλεγχό του ένα προγραμματιζόμενο ρομπότ. Το ρομπότ μπορεί να κινηθεί σε ένα panel 8x8 τετραγώνων.
Αρχικά αναγνωρίζει τις εντολές βήμα μπροστά, στροφή δεξιά, στροφή αριστερά, άλμα εμπρός, ενεργοποίηση φωτισμού. Οι εντολές αυτές αναπαρίστανται με πολύ όμορφα εικονίδια.
Ο χειριστής του ρομπότ πρέπει να βάλει σε συγκεκριμένη σειρά τις κατάλληλες εντολές ώστε αυτό να φτάσει στο στόχο του και να ενεργοποιήσει τον φωτισμό. Οι θέσεις εντολών όμως στο κύριο πρόγραμμα είναι περιορισμένες. Οπότε σε πολύπλοκες περιπτώσεις ο χρήστης πρέπει να εντοπίσει τις επαναχρησιμοποιήσιμες ακολουθίες εντολών, να δημιουργήσει υποπρογράμματα και έτσι να εξοικονομήσει θέσεις. Είναι αναγκαίο να τοποθετηθούν πρώτα όλες οι εντολές που θα εκτελεστούν σε μια σειρά και μετά να ενεργοποιηθεί η εκτέλεσή τους.
Ο χρήστης λοιπόν πρέπει να έχει αναλύσει τις ανάγκες του σεναρίου και να παράγει πρόγραμμα το οποίο πιστεύει ότι επιλύει το πρόβλημα.
Η φιλοσοφία της εφαρμογής είναι να χρησιμοποιηθεί πολύ γρήγορα ένα τουλάχιστον υποπρόγραμμα.
Για το λόγο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία προχωρημένων τεχνικών προγραμματισμού.
Εάν κάποιος είναι αρχάριος, καλό θα είναι να χρησιμοποιήσει κάτι πιο εύκολο για αρχή.
Η εφαρμογή ταιριάζει σε μαθητές Λυκείου με θέληση να ασχοληθούν με την αλγοριθμική.